D.I.P.

Witamy na stronie Departamentu Informacji Publicznej (D.I.P.)
Fundacji Imienia Jadwigi Seremak – Bulge

Nasze Centrum Informacji Publicznej to ogólnodostępny punkt informacyjny o działalności organizacji. Tutaj możesz dowiedzieć się wszystkiego o funkcjonowaniu Fundacji wewnątrz i na zewnątrz a także poznać szczegóły w zakresie naszych inicjatyw, postępów, relacji, misji i badań naukowych.

Departament Informacji Publicznej (D.I.P.) został uruchomiony przez Radę Fundacji aby dostarczać opinii publicznej szczegółowych, rzetelnych, aktualnych informacji na temat działalności Fundacji oraz realizowanych projektów.
Głównym zadaniem departamentu jest zagwarantowanie pełnej przejrzystości i systemowe urzeczywistnianie zasady transparentności którą organizacja traktuje priorytetowo w każdym aspekcie działalności.

Nasze Centrum Informacji Publicznej gwarantuje nieograniczony wgląd do rzetelnie przygotowanych materiałów, w tym komunikatów prasowych, oświadczeń, raportów, zestawień informacyjne i finansowych oraz inne istotnych dokumentów związanych ze strategią, działalnością i wewnętrznym funkcjonowaniem naszej organizacji.

Mamy nadzieję, że w naszym Centrum Informacji Publicznej znajdą Państwo wszelkie potrzebne informacje o naszej organizacji.

Jeśli mają Państwo pytania lub chcą uzyskać dodatkowe informacje, prosimy o kontakt z sekretariatem.

Spis Treści:
1. Dokumenty Rejestrowe.
2. Dokumenty dotyczące wewnętrznej organizacji.
3. Biuletyn Zarządu Fundacji.
4. Dokumenty finansowe.
5. Raporty okresowe z działalności.


 
1. Dokumenty Rejestrowe (Sygn. R):

Sygnatura

Data

Nazwa / rodzaj dokumentu.

Plik do wglądu / pobrania.

R/1

26.04.2022 r.

Akt Notarialny – oświadczenie o ustanowieniu fundacji.

R/2

05.10.2022

Statut Fundacji

R/3

15.02.2023

Odpis pełny KRS

R/4

15.02.2023

Odpis aktualny KRS

 
2. Dokumenty dotyczące wewnętrznej organizacji: (Sygn. W)

Pozycja w aktach Fundacji.

Data

Nazwa / rodzaj dokumentu.

Plik do wglądu / pobrania.

W/1

05.10.2022

Uchwały Fundatora

W/2

05.10.2022

Protokół z posiedzenia organizacyjnego

 
3. Biuletyn Zarządu Fundacji: (Sygn. Z)

Pozycja w aktach Fundacji.

Data

Nazwa / rodzaj dokumentu.

Plik do wglądu / pobrania.

Z/1

05.10.2022

Oświadczenie o

przyjęciu funkcji Prezesa Zarządu

Z/2

14.10.2022

Regulamin Pracy Zarządu

Dokument przekazany do publikacji.

 
4. Dokumenty Finansowe (Sygn. F)

Pozycja w aktach Fundacji.

Data

Nazwa / rodzaj dokumentu.

Plik do wglądu / pobrania.

F/1

16.02.2023

Potwierdzenie przelewu – Fundusz założycielski

 
5. Raporty okresowe z działalności: (Sygn. D)

Pozycja w aktach Fundacji.

Data

Nazwa / rodzaj dokumentu.

Plik do wglądu / pobrania.

D/1

16.02.2023

Oświadczenie Zarządu o zaksięgowaniu Funduszu założycielskiego

brak pliku