Witamy na stronie Departamentu Informacji Publicznej (D.I.P.)
Fundacji Imienia Jadwigi Seremak – Bulge
Nasze Centrum Informacji Publicznej to ogólnodostępny punkt informacyjny o działalności organizacji. Tutaj możesz dowiedzieć się wszystkiego o funkcjonowaniu Fundacji wewnątrz i na zewnątrz a także poznać szczegóły w zakresie naszych inicjatyw, postępów, relacji, misji i badań naukowych.
Departament Informacji Publicznej (D.I.P.) został uruchomiony przez Radę Fundacji aby dostarczać opinii publicznej szczegółowych, rzetelnych, aktualnych informacji na temat działalności Fundacji oraz realizowanych projektów.
Głównym zadaniem departamentu jest zagwarantowanie pełnej przejrzystości i systemowe urzeczywistnianie zasady transparentności którą organizacja traktuje priorytetowo w każdym aspekcie działalności.
Nasze Centrum Informacji Publicznej gwarantuje nieograniczony wgląd do rzetelnie przygotowanych materiałów, w tym komunikatów prasowych, oświadczeń, raportów, zestawień informacyjne i finansowych oraz inne istotnych dokumentów związanych ze strategią, działalnością i wewnętrznym funkcjonowaniem naszej organizacji.
Mamy nadzieję, że w naszym Centrum Informacji Publicznej znajdą Państwo wszelkie potrzebne informacje o naszej organizacji.
Jeśli mają Państwo pytania lub chcą uzyskać dodatkowe informacje, prosimy o kontakt z sekretariatem.
Spis Treści:
1. Dokumenty Rejestrowe.
2. Dokumenty dotyczące wewnętrznej organizacji.
3. Biuletyn Zarządu Fundacji.
4. Dokumenty finansowe.
5. Raporty okresowe z działalności.
1. Dokumenty Rejestrowe (Sygn. R):
Sygnatura | Data | Nazwa / rodzaj dokumentu. | Plik do wglądu / pobrania. |
R/1 | 26.04.2022 r. | Akt Notarialny – oświadczenie o ustanowieniu fundacji. | |
R/2 | 05.10.2022 | Statut Fundacji | |
R/3 | 15.02.2023 | Odpis pełny KRS | |
R/4 | 15.02.2023 | Odpis aktualny KRS |
2. Dokumenty dotyczące wewnętrznej organizacji: (Sygn. W)
Pozycja w aktach Fundacji. | Data | Nazwa / rodzaj dokumentu. | Plik do wglądu / pobrania. |
W/1 | 05.10.2022 | Uchwały Fundatora | |
W/2 | 05.10.2022 | Protokół z posiedzenia organizacyjnego |
3. Biuletyn Zarządu Fundacji: (Sygn. Z)
Pozycja w aktach Fundacji. | Data | Nazwa / rodzaj dokumentu. | Plik do wglądu / pobrania. |
Z/1 | 05.10.2022 | Oświadczenie o przyjęciu funkcji Prezesa Zarządu | |
Z/2 | 14.10.2022 | Regulamin Pracy Zarządu | Dokument przekazany do publikacji. |
4. Dokumenty Finansowe (Sygn. F)
Pozycja w aktach Fundacji. | Data | Nazwa / rodzaj dokumentu. | Plik do wglądu / pobrania. |
F/1 | 16.02.2023 | Potwierdzenie przelewu – Fundusz założycielski |
5. Raporty okresowe z działalności: (Sygn. D)
Pozycja w aktach Fundacji. | Data | Nazwa / rodzaj dokumentu. | Plik do wglądu / pobrania. |
D/1 | 16.02.2023 | Oświadczenie Zarządu o zaksięgowaniu Funduszu założycielskiego | brak pliku |